Chciałabym pooglądać trochę filmów z Nim. Ale żadnego nie znam;/ Pomóżcie coś wybrać, najlepiej te starsze z lat młodości. Pozdr:)
Mi chyba najbardziej z Paulem Newmanem podobały mi się:
"Somebody Up There Likes Me" (jest na torrencie ale bez polskich napisów)
"Nieugięty Luke" (puszczają czasem na TCM)
"Bilardzista" (dostępny na peb.pl z napisami)
"Płonący wieżowieć" .
"Kotka na gorącym blaszanych dachu". te filmy chyba mi się podobaly najbardziej.
Polecam także:
CZŁOWIEK MACINTOSHA Johna Hustona - brawurowy thriller
ROZDARTA KURTYNA Hitchcocka - jeszcze lepszy, niesłusznie zapomniany
Po dniu dzisiejszym Człowiek Mackintosha.
Świetny Newman + interesująca fabuła, ładne krajobrazy ,luźna muzyczka ;]
Ja z filmów Newmana polecam kilka które zostały już wymienione "Nieugięty Luke" "Cincinnati Kid" "Między linami ringu" a z tych które nie zostały wymienione to "Slap Shot" film widziałem raz gdy byłem mały i był extra naprawde niezły ale trudny do zdobycia watpie zeby w tv go kiedys puscili ta dają tylko gnioty i powtórki
A ja właśnie oglądnąłem Slap Shot'a - coś niesamowitego :D teksty są zajebiste w tym filmie nie wiem czemu ma tylko tyle głosów :/
Ja Paula uwielbiam!!!!!!Bardzo polecam film Długie gorące lato, Butch Cassidy and The Sundance Kid no i niezapomniane Żądło!!!1
pozdrawiam!!!!!
Moje 3 ulubione filmy z Paulem które gorąco polecam:
"Między liniami ringu"
"Nieugięty Luke"
"Kotka na gorącym blaszanych dachu"
Z pewnością warto obejrzeć "Słodki ptak młodości", "Kotkę na gorącym blaszanym dachu" z Liz Taylor, "Hud, syn farmera" oraz "Długie gorące lato". Paul wypadł w tych filmach świeżo, osobiście polecam je nie tylko ze względu na Newmana.