Mówiąc o 3 częściach z udziałem Antony Hopkins,
stwierdzam że Milczenie Owiec wygrywa, drugi w kolejce ustawia się Czerwony Smok a na końcu Hannibal, z powodu słabej obsady pani detektyw i trochę gorszej jakości wykonaniu filmu (nie wiem czy tylko ja oglądałem go w wersji ze słabym dzwiękiem).
Tak samo bym ustalił kolejność. Na pierwszym miejscu Milczenie owiec, tuż za nim Czerwony smok, a Hannibal na samiuteńkim końcu.